vrijdag 10 mei 2024

Mijn illustraties

Ik teken al mijn werken met de hand, met traditionele media, zoals grafiet, kohl en Polychromos. Mijn onderwerpen variëren: van anatomische tekeningen (van hersencoupes en de botten van het menselijk lichaam), botanische tekeningen en dierportretten, tot technische ontwerpen en stedelijke architectuur.

Mijn botanische tekeningen zijn voor de illustratie van recepten en tekst en uitleg over voedingswaarden (scheikundig).

Ik heb nooit tekenles gehad en ik ben niet veel tijd kwijt aan tekenen. De meeste illustraties heb ik binnen een uur af. Ik wil mijn illustraties gaan professionaliseren.




Corpus Callosum: de hersenbalk die de twee hersenhelften verbindt


De hersenzenuwen

Foramen Magnum


Maine Coon.

Maine Coon.

Broccoli

Maine Coons


"Faces of Owls", kopstudie van de bubo bubo, steenuil, kerkuil en American Eagle Owl

Kerkuil, saw-whet owl, Mandarijneend, saw-whet owl, bubo bubo, Amerikaanse Kardinaalvogel, saw-whet owl, Kardinaalvogel




Op mijn tafel





Op tafel!